Nasza misja
Naszą misją jest, aby Państwa dzieci były szczęśliwe. Może to się udać jedynie przy współpracy Rodziców z przedszkolem w procesie wychowania.

Pragniemy, aby przedszkole było przedłużeniem domu.

Dziecko potrzebuje być prowadzone przez innych, żeby móc doskonalić swoje zdolności. Właściwością wychowania jest wydobywanie lepszego ja z każdego człowieka, rozwijanie wszystkich jego możliwości.

Te dwa aspekty- prowadzenie i wydobywanie – stanowią fundament edukacji spersonalizowanej opartej na wartościach chrześcijańskich, jaką realizujemy w naszym przedszkolu.

Stawiamy sobie przy tym wysoką poprzeczkę w jakości nauczania.

Język angielski to mocna strona  naszych wychowanków. Oprócz codziennych zajęć z lektorem wprowadzamy spontaniczną komunikację w języku angielskim każdego dnia.

A wszystko to dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze i wyjątkowo cieplej atmosferze w naszym przedszkolu, którą chcemy tworzyć razem z Państwem.

Co nas wyróżnia

Edukacja spersonalizowa

stawia na integralny, holistyczny rozwój dziecka poprzez wydobywanie  z niego maksimum jego możliwości; skupia się na  wszystkich sferach życia dziecka: fizycznej, emocjonalnej, intelektualnej, wolitywnej i duchowej. Oprócz nowatorskiego programu  we współpracy z instytutem Educare realizujemy podstawę programową MEN.

Bezpłatne przedszkole

Nasze przedszkole jest bezpłatne. Czesne wynosi 0zł/miesięcznie. Jesteśmy dla Was 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00.

Oferujemy także bezpłatne wsparcie logopedy oraz psychologa dla każdego dziecka w naszej placówce.

Własna kuchnia

Wiemy jak ważne jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat dlatego w naszej kuchni wykorzystujemy świeże produkty od sprawdzonych, lokalnych dostawców. Większość potraw przygotowujemy przy użyciu pieca konwekcyjno-parowego, czyli bez użycia tłuszczu i soli. Wszystkie dania dla dzieci przygotowywane są na bazie naturalnych produktów.

Cena wyżywienia: 19 zł/ dzień

*honorujemy Kartę Dużej Rodziny

*dla rodzin posiadających 4 dzieci 50% zniżki na posiłki

*dla rodzin posiadających 5 i więcej dzieci posiłki są bezpłatne

Zajęcia z języka angielskiego

prowadzone są codziennie w każdej grupie przez wykwalifikowanego lektora metodą immersji językowej– zanurzenia w języku, która polega na prowadzeniu zajęć oraz komunikowaniu się na zajęciach wyłącznie w języku angielskim. Oprócz typowych zajęć w języku angielskim nasi nauczyciele spontanicznie komunikują się z dziećmi podczas całego dnia w języku polskim i angielskim, aby przyswajały język obcy z naturalnością.

Nowoczesny budynek

Z myślą o naszych podopiecznych wybudowaliśmy nowoczesny, funkcjonalny  budynek przystosowany specjalnie  pod przedszkole. Do dyspozycji naszych dzieci jest  sala psychomotoryczna, sala baletowa, sala do zajęć  kreatywnych ( np. ceramicznych). Obok budynku znajduje się własny plac zabaw dla dzieci oraz ogródek botaniczny,  a dla rodziców duży parking.

Aby zapewnić dzieciom komfort nauki i zabawy w miesiącach letnich, zamontowaliśmy w salach klimatyzatory.

Rodzinna atmosfera

W rodzinnym przedszkolu ZIARNO przede wszystkim stawiamy na atmosferę, która to pełni pierwszorzędną rolę w prawidłowym rozwoju dziecka.

Opłaty

Nasze przedszkole jest bezpłatne.

Czesne 0zł / miesięcznie.

Lokalizacja

Przedszkole Ziarno znajduje się w sercu Białołęki.

ul. Modlińska 184b | Warszawa

Grupy

Zapraszamy przedszkolaki w wieku od 2,5 do 6 lat.

}

Godziny otwarcia

Zajęcia w placówce odbywają się w godzinach 7.00 – 18.00.

Działamy 5 dni w tygodniu.

 

Posiadamy rozbudowaną ofertę zajęć dodatkowych.

Zachęcamy najmłodszych do rozwijania swoich zainteresowań i pasji.

Założenia projektu
Celem przedszkola Ziarno jest wspieranie Rodziców w procesie wychowania i kształcenia. Współpraca z Rodzicami i dbanie o prawidłowy rozwój dzieci stanowi najistotniejszy element. Rodzice są pierwszymi i najważniejszymi wychowawcami dzieci. To dzięki ich zaangażowaniu i pracy dzieci są gotowe do rozwijania się pod naszymi skrzydłami.

Przedszkole Ziarno to twórcza przestrzeń aktywnego rozwoju i kreatywnej zabawy wychowanków. Wspieramy naturalną dziecięcą ciekawość świata. Zapewniamy przestrzeń umożliwiającą pracę w możliwie jak największych zdolnościach każdego ucznia.

 

Plan dnia

Element dnia 3 – latki 4- latki 5 – latki 6 – latki
Świetlica poranna 7.00 – 8.00
Przejście do sal 8.00 – 8.10
Powitanie dnia 8.10 – 8.30
Śniadanie 8.30 – 9.00
Zajęcia dydaktyczne   9.00 – 12.00*
Obiad (II danie) 11.30 – 12.30
Zabawy na świeżym powietrzu według planu dnia według planu dnia
Odpoczynek 12.00 – 14.00 -
Zupa i deser 14.00 – 14.30
Podsumowanie dnia 14.30 – 15.00
Zabawa swobodna 15.00 – 16.00
Zajęcia dodatkowe    15.00 – 17.00
Świetlica popołudniowa    16.00 – 18.00**
*Zajęcia dydaktyczne odbywają się w formie 30-minutowych jednostek zajęciowych. Obejmują zajęcia:
  • językowe
  • plastyczne
  • matematyczne
  • polonistyczne
  • logopedyczne
  • psychomotoryczne
** Zajęcia dodatkowe dla zapisanych dzieci
Znaki ziarna
Ziarno Rodziną silne – dziecko wychowywane przez swoich Rodziców jest jak małe ziarno. Rodzice wybierając przedszkole dbają, aby to ziarno trafiło na dobry grunt. W pierwszych latach życia to właśnie Rodzice odgrywają najważniejszą rolę, aby ziarenko wykiełkowało, rozwijało się i rosło.
l

Tutoring rodzinny

Regularne spotkania Rodziców z tutorem.

Omawianie mocnych stron dziecka i obszarów do pracy.

w

Konsultacje

Konsultacje ze specjalistami.

Spotkania z psychologiem, logopedą, pedagogiem i terapeutą SI według potrzeb dziecka.

Komunikacja

Pragniemy komunikować się z Państwem za pomocą aplikacji mobilnej oraz Agendy (terminarz).

Sylwetka wychowanka

Jakim jestem przedszkolakiem?
Z

Jestem samodzielny – codzienna praca nad nawykami związanymi z samoobsługą dzieci pomaga osiągnąć gotowość szkolną.

Z

Jestem optymistą – każdy dzień to nowa okazja do poznania siebie i swoich emocji. Oswajanie dzieci z emocjami i sposobami na radzenia sobie z nimi, pozytywnie wpływa na radzenie sobie z codziennością.

Z

Jestem koleżeński – z radością spotykamy się codziennie z wychowawczyniami i kolegami z grupy.  Jesteśmy jedną drużyną, uczymy się współpracy i szacunku.

Z

Jestem wytrwały – podejmuję wyzwania, zawsze kończę rozpoczętą pracę.

Z

Jestem obowiązkowy – chociaż mam niewiele lat wiem, że moja praca jest ważna.

Zespół
Poznaj naszą kadrę

Barbara Michalak | Dyrektor ds dydaktycznych

Nauczyciel dyplomowany z 25 letnim stażem pracy w przedszkolu. Posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania oświatą. Laureatka Komisji Edukacji Narodowej – otrzymała medal KEN. Analizując szkolne losy swoich wychowanków zauważa, iż jej absolwenci to bardzo dobrzy uczniowie, często liderzy grup oraz kreatywna młodzież o silnej osobowości.

Magdalena Wojciechowska| Dyrektor ds. wychowawczych

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Całe życie zawodowe związana z edukacją.  Od 2004 roku współpracuje z placówkami realizującymi założenia edukacji spersonalizowanej. Rozwój dziecka, wsparcie rodzin, nierozerwalne połączenie wychowania i edukacji oraz stałe doskonalenie kompetencji są priorytetem w codziennej pracy.

Prywatnie mama dwóch wspaniałych córek.

Joanna Krupa-Matynia | Dyrektor ds. wychowawczych

obecnie na urlopie macierzyńskim

Szczęśliwa żona i mama trójki maluchów. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu polityki oświatowej oraz edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Doświadczenie w obszarze edukacji zdobywała m.in. pracując w szkole i przedszkolu Strumienie.

Aleksandra Kurpik| Wicedyrektor Dyrektor ds dydaktycznych 

Jestem szczęśliwą żoną i mamą pięciorga dzieci. Uzyskałam wykształcenie muzyczne oraz z edukacji przedszkolnej. Z radością podzielę się z dziećmi zdobytą wiedzą i doświadczeniem.

Monika Falis-Janiszewska| Pomoc nauczyciela grupy NIEZAPOMINAJKI 3 

Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, na Wydziale Prawa i Administracji. Prywatnie jestem mamą 2 dzieci w wieku szkolnym. Praca w charakterze pomocy nauczyciela przedszkolnego sprawia mi satysfakcję. W opiece na dziećmi cenię ich otwartość i bezpośredniość w wyrażaniu emocji i uczuć. Odczuwam radość, widząc, jak każdego dnia uczą się poznawać otaczający ich świat.

Karolina Kubka | Nauczycielka grupy STOKROTKI

Moje doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w żłobkach jak również w przedszkolach. Ukończyłam studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Największą  motywacją do dalszej pracy jest uśmiech dziecka.

Martyna Lachowska | Nauczycielka grupy FIOŁKI 1

Jestem nauczycielem z doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadam wykształcenie pedagogiczne z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.  Szczególną przyjemność sprawia mi prowadzenie zajęć plastycznych z dziećmi.

Kinga Izdebska | Nauczycielka grupy          NIEZAPOMINAJKI 4

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w żłobkach oraz przedszkolach. Najbardziej w dzieciach podziwiam ich otwartość na świat.

Magdalena Szankin | Nauczycielka grupy NIEZAPOMINAJKI 1

W życiu i w pracy cenię sobie otwartość i szczerość. Prywatnie żona i mama 4 dzieci. W pracy dużą wagę przywiązuję do samodzielności i życiowej zaradności moich przedszkolaków. Pokazuję, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, jak rozmawiać o swoich kłopotach i emocjach. Cenię sobie indywidualność i inność każdego mojego podopiecznego.

Wiktoria Gniazdowska | Pomoc nauczyciela grupy BRATKI 1

Studentka 3 roku pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Zuzanna Popielarczyk | Pomoc nauczyciela 

obecnie na urlopie macierzyńskim

Jestem studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jako pomoc nauczyciela zdobywam doświadczenie, aby w przyszłości jak najlepiej prowadzić samodzielnie zajęcia. Od dzieci uczę się czerpać radość z małych rzeczy, a uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek.

Emilia Piwowarek | Nauczycielka grupy    FIOŁKI 3

 Nauczyciel z dziesięcioletnim doświadczeniem, po godzinach szczęśliwa żona oraz mama dwóch dziewczynek. Problemy z integracją sensoryczną jednej z córek zainspirowały mnie aby kształcić się i pogłębiać wiedzę dotyczącą tej dziedziny. Dzieci zarażam pasją do muzykowania i śpiewu. Lubię tworzyć nieszablonowe pomysły, rozwijać twórczość i kreatywność swoich podopiecznych. W każdym dziecku zauważam iskierkę, która świeci mocniej, kiedy poświęci się jej czas oraz obdarzy ciepłem.

 Julia Zieńczuk | Nauczycielka grupy       AKSAMITKI

Jestem żoną i mamą trójki dzieci oraz wielką pasjonatką rękodzieła. Ukończyłam kurs sensoplastyka®️- elementy oraz brałam udział w szkoleniach dotyczących rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Praca z dziećmi to moja pasja. Możliwość obserwacji rozwoju małego człowieka daje mi wiele satysfakcji, a uśmiech dziecka to nagroda za trud jaki wkładam w swoją pracę.

Weronika Dyrkacz | Pomoc nauczyciela grupy Fiołki 4

Katarzyna Paź |Pomoc nauczyciela grupy NIEZAPOMINAJKI 1

 

 Anna Żmuda | Pomoc nauczyciela grupy       FIOŁKI 3

Ada Przybyła | Pomoc nauczyciela grupy Bratki 1 i 2

Aleksandra Klimczak |Pomoc nauczyciela grupy Fiołki 5

 

Emilia Skibniewska|Nauczyciel grupy FIOŁKI5

Ukończyłam studia I i II stopnia z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Pracuję z dziećmi od 7 lat. Praca w przedszkolu z
dziećmi okazała się moją pasją i zamiłowaniem. Bardzo lubię patrzeć jak dzieci się rozwijają i nabywają nowych umiejętności, które później wykorzystują w szkole.

Katarzyna Fellner | Nauczyciel grupy Bratki 1 i 2

 Z wykształcenia pedagog terapeutyczny i nauczyciel wychowania przedszkolnego. W Przedszkolu opiekun najmłodszej grupy a prywatnie mama dwójki urwisów, która z papieru potrafi wyczarować  prawie wszystko.

Kalina Wróbel |Pomoc nauczyciela grupy Fiołki 2

 

Katarzyna Augustyniak|Pomoc nauczyciela grupy Aksamitki

Przygotowanie pedagogiczne zdobyłam dzięki studiom podyplomowym na Uniwersytecie Warszawskim. Posiadam 6 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Poza aspektem poznawczym dużą wagę przywiązuje również do emocji dzieci.

Jednym z moich ulubionych cytatów są słowa  J. Korczaka “Nie oczekuj, że twoje dziecko będzie takim, jakim ty chcesz, żeby było. Pomóż mu stać się sobą, a nie tobą.”

Maria Andreieva | Nauczyciel języka angielskiego 

Jolanta Rykowska – Pietruk |Nauczyciel języka angielskiego

 

Agnieszka Sobieska|Pomoc nauczyciela grupy NIEZAPOMINAJKI 4

Magdalena Dziewulska | Nauczyciel grupy FIOŁKI 2 

Ewelina Piechut |Pomoc nauczyciela grupy NIEZAPOMINAJKI 2

Jestem absolwentką uczelni teologicznej o kierunku katechetycznym, swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam pracując w przedszkolach, wspierając dzieci w zdobywaniu nowych umiejętności ,budowaniu relacji i samodzielności.
Zainteresowaniami z przyrody i plastyki, twórczo dzielę się z dziećmi.

Gabriela Krawczyk  |  Nauczycielka grupy NIEZAPOMINAJKI 2

Jestem studentką pedagogiki na uniwersytecie SGGW. Interesuję się psychologią oraz fotografią. Jestem osobą bardzo otwartą, odpowiedzialną oraz kreatywną. Moją dobrą energię zawsze staram się podzielić z drugim człowiekiem.

Karolina Rusiłowska | Nauczyciel grupy NIEZAPOMINAJKI 3

Jolanta Kukulska | Nauczyciela grupy

FIOŁKI 4

 

  |  Nauczycielka grupy

 

Urszula Żurek  |  Sekretariat